Friday, December 7, 2012

Nowość w mojej kosmetyczce Colorama Maybelline

Przedstawiam wam lakier Colorama oraz błyszczyk Colorama od Maybelline

Lakier  256 Satin Rose - przepiękny kolor :) z drobinkami wygląda nieziemsko :)

Błyszczyk 160
Co do lakieru moje 1 wrażenie: pędzelek idealnie nakłada lakier na paznokcie - także jestem już mega zadowolona, następnie trwałość lakieru na paznokciach - mam go od wczoraj wieczorem i jak na razie wszystko jest na swoim miejscu :)

Co do błyszczyku efekt w następnym poście :)

Ceny : 11,49 w Rossmanie



4 comments:

  1. ładny lakier, idealny chyba do frencha ;)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam Colorama, obserwuję ;)

    ReplyDelete
  3. A ja ich jeszcze nie znam, ale ceny zachęcające :)
    Pozdrawiam
    Sol/Monique

    ReplyDelete
  4. Lakier jest super :) Ach te sentymenty z MNY trends xd I mam jeszcze taka sprawę, nie chcę tutaj spamować, ani nic, ale obserwujesz mojego bloga przez program obserwacji google, który w przeciągu 2 tygodni ma zniknąć :< Dlatego zapraszam Cię do obserwowania mnie na bloglovin'- który ma zastąpi program google. Tu jest link: http://www.bloglovin.com/blog/3704460 BUZIAKI!! <3

    ReplyDelete

L Lawliet - Death Note