Monday, March 26, 2012

Nagroda Rimmel Wake Me Up

Doczekałam się nagrody od Rimmel :) Ale jestem przeszczęśliwa, ponieważ w między czasie otrzymałam również tusz One by One Satin Black - w konkursie zawijanie gorsetu oraz za aktywność na maybellinetrends Illegal Langth.
Ale jak na razie zacznę od rzeczy którą wam chciałam jako 1 pokazać - Zestaw Rimmel
Przepiękny pomarańczowy kubeczek na moje herbatki
Podkład Wake Me Up Sand 300
Korektor Wake Me Up Natural Beige
oraz krótki liścik:
Witaj!
Serdecznie gratulujemy wygranej w konkursie Rimmel Wake Up&Make Up!. Wiemy jak wiele kosztowało Cię poranne wstawanie, żeby zdobyć tę nagrodę, dlatego życzymy Ci samych rześkich poranków z kawą w pomarańczowym kubku i pięknie rozświetlonej cery z kosmetykami z linii Wake Me Up. Mamy nadzieję, że nowy podkład i korektor Rimmel Wake Me Up! spełnią Twoje oczekiwania.

Także testować będę jutro i tak po tygodniu napiszę recenzję jak się sprawują :)

3 comments:

  1. Gratuluję... :)
    Ja próbowałam wiązać gorset przez jakieś dwa tygodnie, ale strasznie mi się ta aplikacja zacinała i wciąż doliczało mi dodatkowe sekundy, więc w końcu się poddałam...

    ReplyDelete
  2. nagroda super gratuluje:)

    ReplyDelete

L Lawliet - Death Note