Friday, November 30, 2012

Ipod Touch 4 generacji 8GB

Informacje z apple.pl :

Możliwości Ipoda: 
Nagrywanie wideo HD 720p, aplikacje, gry, muzyka, wideo, iMessage, FaceTime, Game Center, e-mail, przeglądarka WWW Safari, integracja z Facebookiem i Twitterem, Passbook, Mapy

Wydajność baterii:

Odtwarzanie dźwięku

Do 40 godzin

Odtwarzanie wideo

Do 7 godzin
Wymiary:
111,0 × 58,9 × 7,2 mm
Masa:
101 gramów
Czas ładowania:
Około 4 godzin
(2-godzinne szybkie ładowanie do 80% pojemności)
Wyświetlacz:
Wyświetlacz Multi-Touch Retina
o przekątnej 3,5 cala

Dostępne pojemności:
na apple 16GB - 899 zł oraz 32GB  1129 zł

Ja zakupiłam go w tamtym roku 8GB za 819,99 zł  - niestety ceny bardzo szybko się zmieniają. Zakupiłam go na Allegro, gdyż w Apple kosztował dużo więcej.
Można zadać sobie pytanie jaką pojemność sobie kupić- to zależy do czego nam ten Ipod jest potrzebny. Jeżeli tylko do muzyki to nam 8GB starczy w zupełności. Jeżeli jednak chcesz mieć gry, muzykę, dużo zdjęć itd. polecam 32GB. Ja na moim Ipodzie mam jeszcze 3,1GB wolnego miejsca z czego większość miejsca zajmuję system oraz 1GB muzyki.
Dlaczego Ipod Touch a nie inny odtwarzać- jak dla mnie żywotność baterii jest idealna. Miałam kiedyś taki mały mp4-player, który bardzo krótko wytrzymywał. Ipod Touch jest naprawdę rewelacyjny w tej kwestii.
Sprawa robienia zdjęć- nie polecam, od robienia zdjęć są aparaty cyfrowe :)
W opakowaniu nie znajduję się zbyt wiele tylko słuchawki, kabel USB, pudełko, oraz 2 naklejki Apple - także niezbyt wiele jak za tyle pieniędzy.
Co do rysowania się tylnej części Ipoda od początku miałam go w gumowej osłonie a i tak się porysowała, nie mam pojęcia czemu..... teraz zakupiłam sobie plastikową osłonkę, która idealnie dopasowała się do Ipoda, przez co nie jest grubszy i ładnie leży w dłoni






No comments:

Post a Comment

L Lawliet - Death Note